vse plaže na trenutnem območju
Deli svoje izkušnje z drugimi popotniki.
Nisem prepričan, ali je ta hotel v upadu ali šele začenja svoja prizadevanja za oživitev, vendar celotno letovišče obupno potrebuje nekaj nežne ljubeče oskrbe (storitev, hrana, hotel). Zanimalo me je, zakaj je cena toliko nižja v primerjavi z drugimi bližnjimi hoteli s 5 zvezdicami, kot je šest čutov otoka Krabey, zdaj pa razumem. Vse je bilo v slabem stanju. Pohištvo ni imelo končne obdelave, obarvanja ali barve, vse blazine pa so bile obarvane. Dodelave in stene so bili razmaščeni ali zlomljeni in potrebovali svež plašč barve. Posneljnost, kot so brisače in sarong (razen listov, ki so se zdeli novi hvaležno), so bile raztrgane, obarvane in sive. Ploščice in bazenske ploščice so imele belo plesen. Vsaj trikrat na dan so bili izpadi električne energije, ena pa je trajala več kot dve uri. Vse prodajalne v moji sobi so bile po enem od izpadov zlomljene. Telefon v sobi ni deloval in skoraj nemogoče je bilo dobiti nobene storitve iz vaše sobe, saj se je redko kdo odzval na hotelski telegram. Tudi uniforme osebja so bile vse dotrajane in stare (to je neprofesionalno in žal mi je, da bi jih osebje moralo nositi). Na splošno je bilo lokalno osebje prijazno in toplo, vedno z nasmehom na obrazu. Vedno so ljudje čez dan presejali pesek in čistili plažo. Popolnoma cenim in podpiram najem lokalnega osebja za povečanje lokalnega gospodarstva, toda od vseh osebja, s katerim sem se srečal pri vlogah, ki se soočajo s strankami (razen zahodnih menedžerjev), sta lahko do neke mere govorila le dve osebi, kar je komunikacija precej otežena. Zahodni GM so se pozdravili zjutraj in ponoči, ko so se njihovi premiki spremenili, vendar jih niso videli ves dan. Edini uslužbenec, ki sem ga dosledno videl, je bil vodja F&B, Mark, ki je bil najbolj primeren in je sodeloval z gosti. Hrana je bila prilagojena zahodnim okusom. Bilo je različnih zahodnih in vzhodnih jedi, kakovost pa je bila spodobna, vendar sem v enem od dni rahlo zbolela od hrane. Edina storitev, ki sem jo uporabil iz hotela (ker se zdravilišče zapre ob 17. uri!), Je bil prenos čolna in letališča iz Phnom Penha. Voznik letališča ni bilo tam, ko sem zapustil letališče, zahteval, da se ustavim na trgu, da se takoj spremenim za cestninske pristojbine, na splošno pa to ni bila prijetna izkušnja (stari avtomobil in nesramni voznik). Prenos skupnih ali zasebnih čolnov na otok niso brezplačni (80 dolarjev za zasebno ali 60 dolarjev na vsak način za prenos v skupni rabi). Če bi za sobo plačal več, bi bil nad bivanjem zelo razočaran, toda za 300 dolarjev na noč v Kambodži je bilo to zelo razočaranje. Kljub temu, da ima ponudbe s 5 zvezdicami, kot so telovadnica, zdravilišče, neskončni bazen in zasebna plaža, ta hotel ne ustreza standardom prave ustanove s 5 zvezdicami in prišli bi z nizkimi pričakovanji. Zasebna plaža je ljubka, tiha in mirna. Razgledi iz sobe paviljona na plaži so bili res prijetni in spokojni. Če iščete cenejšo opcijo z lepo plažo, vendar ne pričakujete sobe s 5 zvezdicami, postrežbo in hrano, bi to lahko bila dobra izbira za vas. Iskreno upam, da ta hotel v prihodnosti bolje skrbi za nepremičnino, izboljšuje veščine svojega osebja za boljše storitve in jezikovne sposobnosti v vlogah, ki se soočajo s strankami, in obravnava vsa ta vprašanja, saj je za to letovišče toliko potenciala.
Plaža ima dobro lokacijo, vendar primanjkuje opravljenih storitev. Pomanjkanje dobrih storitev: - Nadzornik letovišča pri primerjanju strank uporablja nespoštljiv jezik. - Za dovajanje hrane iz restavracije do vile na plaži za plažo zaračunajo 20 dolarjev, čeprav je oddaljena manj kot 100 metrov. - Superzvezdniki ali vplivniki prejmejo odlično storitev za promocijo ali oglaševanje, vendar redne stranke ne prejemajo enake ravni storitev.
Naše bivanje v letovišču Koh Russey je bilo popolnoma popolno. Od trenutka, ko smo stopili s pomola in se podali v svojo sobo, smo bili v strahu pred dih jemajočo lepoto, ki nas je obkrožala. Pogled, arhitektura in bazen so bili zasnovani z največjo skrbnostjo, da bi zagotovili udobno in nepozabno izkušnjo. Osebje v letovišču je bilo nekaj najbolj prijaznih ljudi, ki smo jih kdaj srečali. Vedno so bili tam, da so nam pomagali in dali smernice, kadar smo jih potrebovali. Tudi hrana v letovišču je bila fantastična. Z dvema restavracijama, ki sta jih lahko izbirali, je bilo veliko zahodnih in azijskih jedi, da bi zadovoljili kakršno koli hrepenenje. Toplo priporočam, da poskusite ribe amok, saj je bilo popolnoma okusno! In seveda je bil otok preprosto osupljiv. Zlati pesek, očarljivi pogledi na sončni zahod in pomirjujoči zvok valov, ki se ves dan zrušijo, so bili narejeni za nepozabno doživetje.
Za eno noč smo se imeli neverjetno bivanje v paviljonu na plaži. Odhod iz osupljivega salona Ream na dobro organiziranem hitrem čolnu, smo prišli do letovišča v samo 10-minutni vožnji. Sam hotel je neverjetno eleganten in eleganten, z čudovitimi sobami in bazeni. Zagotovljena hrana in postrežba sta bila odlična. Naš vikend je bil resnično prijeten, ko smo preživeli čas, ko smo se odvijali na plaži. Za vaše gostoljubje smo neverjetno hvaležni. Hvala vam!
Za naše potovanje v Vietnamu in v Kambodži smo imeli fantastičen zaključek, tako da smo preživeli nekaj noči v Koh Russeyju. Naša namestitev v vili tik na plaži je bila preprosto popolna. Zasebni bazen in osupljiv pogled na plažo sta bila popolnoma nebeška. Vsi uslužbenci so bili neverjetno prijazni in pozorni, vodja Samantha pa je vsakemu gostu nudil izjemno storitev. Hrana je bila izjemna. Iskreno, nismo mogli najti nobenih napak. Če iščete majhen košček raja, morate vsekakor obiskati.